FAQ
Veel gestelde vragen
Bieden jullie garantie op het schilderwerk?
Wij bieden 100% garantie op ons schilderwerk. Wij willen dat de klant tevreden is. Mocht er na de afronding van de klus problemen optreden neem dan contact met ons op. Wij zullen samen met u kijken naar het probleem en dit zo snel mogelijk oplossen.
Met welke producten schilderen jullie?
Wij schilderen alleen met producten van hoge kwaliteit. Verf van hoge kwaliteit hecht beter en geeft een mooiere dekking. Professioneel schilderwerk komt hierdoor tot zijn recht.
Mochten wij bij u komen schilderen zijn wij voorzien van de juiste verf en materialen. Dit zodat wij garantie kunnen bieden op ons schilderwerk.
Is het mogelijk om kunststof te schilderen?
Ja, het is mogelijk om kunststof te schilderen.
Wij hebben hiervoor een passende hecht primer. Dit zorgt ervoor dat wij kunststof kunnen schilderen. Zonder dat de verflaag los komt van de ondergrond.
Wanneer mag ik mijn ramen lappen nadat de kozijnen geschilderd zijn?
Nadat uw kozijnen zijn geschilderd is het van belang om minimaal 1 tot 2 weken te wachten met het lappen van de ramen. Dit in verband met het uitharden van de verf.
Wat is het verschil tussen witkleur RAL 9001/9010/9016?
Ral 9001: creme achtig wit
Ral 9010: wit met een tintje
Ral 9016: verkeers wit
Kan ik thuis blijven wanneer er binnen geschilderd wordt?
Jazeker, wanneer wij bij u binnen gaan schilderen maken we samen met u een plan van aanpak. Verf op waterbasis droogt zeer snel en is binnen enkele uren helemaal droog. Mocht er een ander verfsoort worden gebruikt zal dit ook worden meegenomen in het plan van aanpak.
Heb ik lang overlast van rommel en verflucht binnen?
Nee, Wij dekken en plakken uw huis netjes af en waar gewerkt wordt word schoongemaakt. Wij werken binnen met watergedragen verf dit i.v.m. verkleuring, gezondheid en snelle droging. Watergedragen verf verkleurd niet binnen en de geur hiervan is nauwelijks aanwezig.